Nici un produs
Care este cea mai scumpa masina clasica din lume? Ferrari 250 Testa Rossa, 1957 "Pontoon Fender". Realizata intr-o editie limitata de 5000 de...
![]() |
Recomandarea creatorului 12,00 lei | |
![]() |
Chocolate Love - ambalaj de lux... 12,00 lei | |
![]() |
Spring Delight - ambalaj de lux... 17,00 lei | |
![]() |
Pink Pearl Ambalaj de LUX 17,00 lei | |
![]() |
Felicitare model tematic 15,00 lei | |
![]() |
Felicitare de lux model Disney 10,00 lei | |
![]() |
Grey Pearl 17,00 lei | |
![]() |
Precious Heart - ambalaj cadou... 69,00 lei | |
![]() |
Xia Yu 17,00 lei | |
![]() |
Heart Of Love - Ambalaj de lux... 12,00 lei | |
![]() |
Heart Of Love - Ambalaj de lux... 12,00 lei | |
![]() |
Spanish Bow - ambalaj de lux 12,00 lei | |
None |
Care este cea mai scumpa masina clasica din lume? Ferrari 250 Testa Rossa, 1957 "Pontoon Fender". Realizata intr-o editie limitata de 5000 de bucati in intreaga lume, macheta a fost asamblata manual din 1640 parti componente. Bordura rosu cu alb de pe botul masinii si acoperitoarea argintie a farurilor sunt caracteristice acestui model. In 2009 masina a fost scoasa la licitatie la Maranello, Italia, si s-a vandut pentru 9.02 milioane de euro. 250 Testarossa 1957 a fost produs intr-o serie limitata de 22 de exemplare, fiind considerat drept unul dintre cele mai complete si competitive modele construite vreodata de Calutul Cabrat. Modelul a castigat 10 curse in America de Nord si de Sud intre anii 1958 si 1961. Caracteristici macheta: - parbriz solid cu rama metalica cromata - capota detasabila cu buton pentru deschidere rapida si curele din piele aditionale - motor v cu 12 cilindri complet, cu cablare - roti perfecte cu jante din aluminiu - tamburi de frana cu prize de aer in forma de stea - rezervor din otel inoxidabil cu nituri - teava de esapament metalica - replica exacta a partii inferioare a caroseriei - replica exacta a cockpitului - roata de rezerva prinsa cu curea de piele - redare elaborata a circuitului electric