In conformitate cu Legea nr.677/2001, privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va informam ca societatea noastra necesita datele personale doar in vederea expedierii marfurilor si materialului informational catre clientii sai.
Prin comenzile pe care le realizati consultand ofertele noastre va dati acordul expres si neechivoc ca datele Dvs. personale sa fie prelucrate de catre LUXURY CONCEPTS SRL, este inregistrata la ANSPDCP cu numarul de inregistrare 19832 si va prelucra, publica si utiliza datele personale, fara alte obligatii sau plati fata de Dvs. pentru actiuni de marketing direct (trimiterea de mesaje publicitare si de marketing prin posta, telefon, e-mail sau alte mijloace de comunicare din partea noastra si a partenerilor nostri contractuali).
LUXURY CONCEPTS SRL este autorizata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului sa efectueze operatiuni cu metale pretioase si pietre pretioase conform autorizatiei numarul 0008873 din 13.03.2014.
LUXURY CONCEPTS SRL garanteaza respectarea drepturilor conferite de Legea nr.677/2001, art. 12-18 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, in calitate de persoana vizata: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise si semnate ce va fi trimisa prin posta la adresa: LUXURY CONCEPTS SRL., Sos. Oltenitei Nr. 240, Bl. 48, Sc.1, Et. 1, Ap. 3, Camera 1, Bucuresti (Sediul Social).
Continutul acestui site, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea LUXURY CONCEPTS SRL sau a afiliatilor/partenerilor sai. Orice utilizare de continut de catre terte persoane in alte scopuri decat cel personal, se poate face numai cu acordul scris, expres si prealabil al Luxury Concepts. Astfel este interzisa copierea, preluarea, reproducerea, publicarea, transmiterea, vanzarea, distributia partiala, integrala sau modificata a continutului acestui site sau a oricarei parti a acestuia efectuate in alte scopuri decat cel personal.
Pentru orice problema legata de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne scrieti la adresa sales@luxurygifts.ro
Deocamdata, livrarea se face numai cu ajutorul serviciilor de curierat rapid. Livrarea este gratuita ppentru toate comenzile plasate pe www.luxurygifts.ro. Atentie: in cazul in care adresa de livrare se afla intr-o localitate ce nu este in aria de acoperire a companiei de curierat rapid cu care lucram (Fan Courier), costul transportului se majoreaza si poate ajunge la 50-70 Lei. In aceste situatii, echipa LuxuryGifts.ro va va comunica inainte de a trimite coletul costul transportului si veti avea posibilitatea sa renuntati la comanda. Livrarile in afara teritoriului Romaniei au costuri variabile. Va rugam sa ne contactati pentru detalii.
Produsele noastre sunt expediate in cutii de carton si sunt ambalate cu grija pentru a le proteja impotriva socurilor din timpul transportului!
Livrarea se face prin curier in maximum 24 de ore de la confirmarea prin telefon a comenzii. Daca efectuati comanda pana la ora 16 puteti primi produsul a doua zi. In perioada sarbatorilor sau in conditii speciale (vreme nefavorabila, trafic blocat) timpul necesar livrarii poate sa creasca la 48 de ore. Intervalul orar in care se fac livrarile este 9-17.
Plata ramburs
Daca alegeti plata ramburs, costurile totale (produsele cumparate plus costul transportului) se achita reprezentantului companiei de curierat rapid care face livrarea marfii, in momentul in care marfa este livrata.
Folosind aceasta metoda de plata adresa de livrare trebuie sa fie aceeasi cu adresa de facturare (nu puteti trimite un cadou altei persoane folosind aceasta metoda de plata pentru ca persoana respectiva va trebui sa achite contravaloarea produselor si transportului).
Plata in avans
Posibila pentru persoanele juridice si fizice prin Ordin de Plata in contul firmei, sau prin Transfer bancar/Depunere numerar in contul firmei.
Plata Online
Cu cardul de credit, prin sistemul securizat de plati de la MobilPay.ro. (Preturile includ TVA.)
Produsele LuxuryGifts.ro sunt insotite de Certificat de conformitate si Certificat de garantie.
Certificatul de conformitate demonstrează conformitatea cu anumite standarde şi reglementări impuse de producator.
Garantia comerciala e in vigoare timp de 10 zile calendaristice, luate in calcul de la data cand produsul a fost livrat clientului. Dupa expirarea acestei perioade produsele nu se mai inlocuiesc. Pentru bijuteriile comercializate pe LuxuryGifts.ro se acorda o garantie de 3 luni printr-un certificat ce insoteste fiecare bijuterie.
Solicitarea garantiei se face la sediul LuxuryConcept SRL din Bucuresti si este necesar sa se prezinte:
Toate produsele LuxuryGifts.ro sunt supuse unui proces manual de verificare calitativa in momentul receptionarii produselor de la furnizorii nostri. In urma acestui proces eventualele produse cu defecte de fabricatie sunt eliminate inainte ca acestea sa ajunga la clientii nostri. Din acest motiv, defectele de fabricatie la produsele livrate de LuxuryGifts.ro sunt extrem de rare.
Nu se asigura garantie pentru produsele care prezinta semne evidente de uzura, utilizare necorespunzatoare sau orice semn care indica faptul ca defectul putea fi cauzat de altceva decat de o problema/defect de fabricatie.
In cazul in care se constata un defect de fabricatie sau nerespectarea caracteristicilor produsului, acesta va fi inlocuit sau reparat dupa caz, ori se va restitui contravaloarea produsului in cazul in care niciunul dintre aceste lucruri nu este posibil.
Comerciantul isi rezerva dreptul de a va contacta pentru a vedea nivelul de satisfactie adus de produsul cumparat.
In ceea ce priveste problemele ce pot aparea la produsele livrate de catre magazinul nostru, nu ezitati sa ne contactati la numarul 0724 LUXURY (0724.589.879) sau sa ne scrieti un e-mail la adresa sales @ luxurygifts . ro, pentru a identifica cea mai buna modalitate de solutionare a acestora.
In situatia in care produsul pe care l-ati comandat nu este pe placul dumneavoastra sau nu sunteti multumit de calitatea acestuia, aveti posibilitatea de a va razgandi si de a-l returna in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produselor, conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Daca returul se realizeaza conform conditiilor enumerate mai sus, contravaloarea produsului returnat se va achita prin virament bancar in maxim 14 zile calendaristice de la primirea solicitarii de retragere din comanda (retur) din partea clientului, cu mentiunea ca daca motivele de returnare sunt altele decat produs deteriorat ori diferit, se va retine o taxa de 9 lei pentru transportul initial.
Rambursarea poate fi amanata pana la data la care produsele vor ajunge la sediul magazinului LuxuryGifts.Ro. Daca motivele de returnare sunt altele decat primirea unui produs deteriorat ori diferit, se va retine o taxa de 9 lei pentru transportul initial.
In momentul in care clientul decide sa returneze un produs, acesta trebuie sa completeze conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, un Formular de Retragere care poate fi gasit in contul sau la sectiunea Istoric comenzi, in detaliile fiecarei comenzi efectuate.
Formularul de retragere pe care magazinul LuxuryGifts.Ro il propune clientilor sai este in conformitate cu reglementarile TRUSTED.ro:
Model de retragere sugerat de TRUSTED.ro, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Magazinul LuxuryGifts.Ro functioneaza in baza recomandarilor oferite de specialistii TRUSTED.RO:
Informații importante oferite de TRUSTED.ro despre dreptul consumatorului de retragere, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Informații pentru consumatori
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 30 zile începând:
- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)
sau
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)
sau
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)
sau
- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)
sau
- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
In situatia in care clientul intampina dificultati cu privire la o comanda si problema nu pare a fi rezolvata telefonic sau prin e-mail, acesta este rugat sa transmita un e-mail la adresa office@luxurygifts.ro, urmand a fi contactat de un supervisor pentru concilere amiabila gratuita.
LuxuryGifts.ro este proprietatea LUXURY CONCEPTS SRL, Capital Social 200 Lei, societate inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/15200/2008, CIF RO24432995.
Reducerile de pe acet site nu se pot cumula decat daca se specifica acest lucru in mod expres. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.
privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora
CAPITOLUL II
Art. 5. - (1) Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
(2) Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:
a) corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleaşi calităţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
b) corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
d) fiind de acelaşi tip, prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Art. 6. - Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de consumator.
Art. 7. - Vânzătorul nu este răspunzător de declaraţiile publice prevăzute la art. 5 alin. (2) lit. d), în oricare dintre următoarele situaţii, dacă probează că:
a) nu a cunoscut şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţiile în cauză;
b) declaraţia fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
c) decizia de a cumpăra produsul nu putea fi influenţată de declaraţiile publice în cauză.
Art. 8. - (1) Orice lipsă a conformităţii rezultată dintr-o instalare incorectă a produselor va fi considerată echivalentă cu o lipsă a conformităţii produselor, dacă instalarea face parte din contractul de vânzare a produselor şi produsele au fost instalate de vânzător sau pe răspunderea sa.
(2) Prevederile alin. (1) se aplică şi în cazul în care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta şi instalarea incorectă este datorată unei deficienţe în instrucţiunile de instalare.
Art. 9. - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.